Zapisz się do newslettera

Zapisz się do newslettera Stellantis Communications i bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami

16 wrz 2016

Wielki sukces marek Jeep® i Harley-Davidson® podczas 19. Europejskiego Tygodnia Motocyklowego-European Bike Week.

W dniach 6-11 września br. największe wydarzenie motocyklowe w Europie przyciągnęło ponad 120 000 odwiedzających i 70 000 motocykli do regionu Karyntii w austriackich Alpach na imponującej imprezie zamykającej sezon dla motocyklistów, entuzjastów marki Harley® i fanów muzyki.

 Wielki sukces marek Jeep® i Harley-Davidson® podczas  19. Europejskiego Tygodnia Motocyklowego-European Bike Week.
  • Pięć dni, 70 000 motocykli i 120 000 odwiedzających.
  • Prawie 1100 jazd testowych całej gamy samochodów Jeep® wzdłuż pięknych brzegów Jeziora Faaker.
  • Gościem honorowym austriackiej imprezy był Bill Davidson, wiceprezes Harley-Davidson Museum® i prawnuk jednego z założycieli firmy.

W dniach 6-11 września br. największe wydarzenie motocyklowe w Europie przyciągnęło ponad 120 000 odwiedzających i 70 000 motocykli do regionu Karyntii w austriackich Alpach na imponującej imprezie zamykającej sezon dla motocyklistów, entuzjastów marki Harley® i fanów muzyki.
Na światowej sławy European Bike Week® zorganizowany nad  pięknym austriackim jeziorem Faaker See przybyli motocykliści z całego świata zwabieni perspektywą pokonywania alpejskich przełęczy i chłonięcia niepowtarzalnej atmosfery imprezy.

Już trzeci rok z rzędu Jeep® wspierał Harleya-Davidsona na European Bike Week, jako jeden z głównych oficjalnych sponsorów. Podstawą prestiżowego partnerstwa tych dwóch amerykańskich marek jest podzielanie tych samych, prawdziwych wartości, jak: pasja, wolność i poczucie przynależności do społeczności, które wyróżniają oba brandy przez częste poddawanie ich pojazdów znacznym przeróbkom odzwierciedlającym kreatywność i indywidualność ich właścicieli.

Austriacka impreza stanowi również kolejny etap świętowania 75-lecia  marki Jeep: kamień milowy w długiej historii bagatej w nowatorskie rozwiązania i legendarne modele. Podczas European Bike Week, odwiedzający mogli przetestować całą gamę samochodów Jeep, w tym: Grand Cherokee, flagowy model marki i najczęściej nagradzany SUV w historii, Wrangler, ikona marki Jeep, będącą kwintesencją motta: „Jedź gdzie chcesz i rób co chcesz"; Renegade, kompaktowy wielokrotnie nagradzany SUV zaprojektowany dla przygód off-roadowych; oraz Cherokee, model zawsze wierny tradycji Jeep. W sumie, podczas pięciu dni imprezy, odbyło się niemal 1100 jazd testowych Jeepami, z których 95 miało miejsce na pełnym wyzwań torze terenowym.

W strefie Jeep Garage goście mieli okazję odbyć podróż na przestrzeni 75 lat historii marki, a to dzięki Wehikułowi Czasu Jeep. Dzięki technologii Oculus i filmom przestrzennym 360°, Wehikuł Czasu dał około 450 uczestnikom szansę przeżycia wciągającej przygody na pokładzie kilku klasycznych modeli Jeepa w historycznych okresach, z których te modele pochodzą.

Wśród atrakcji firmowanych marką Jeep znalazł się ekskluzywny Jeep Adventure Park, zlokalizowany 4 km od Harley Village i inspirowany jedną z wiodących wartości marki Jeep - przygodą. Park był miejscem, gdzie miłośnicy wolności mieli okazję sprawdzić, czy mają w sobie ducha przygody i wypróbować swoje umiejętności w trakcie wspinaczki na linach, pokonywania toru przeszkód oraz zjeżdżania na tyrolce.

Kolejnym potwierdzeniem wspólnych wartości dwóch amerykańskich ikon był fakt, że ogromną paradę motocykli zamykającą European Bike Week otwierał kultowy Jeep Wrangler oraz kompaktowy SUV Jeep Renegade.

Gościem honorowym imprezy był Bill Davidson, prawnuk jednego z pierwotnych założycieli Harley-Davidson Motor Company oraz wiceprezes Harley-Davidson Museum® w Milwaukee. Davidson zachwycił tłumy, pełniąc rolę gospodarza ceremonii odbywających się na scenie, wręczając nagrody w pokazie modyfikacji motocykli Custom Bike Show oraz prowadząc paradę 10 000 motocykli, która jest tradycyjnym zwieńczeniem imprezy.

 

Pozostała zawartość