Zapisz się do newslettera

Zapisz się do newslettera Stellantis Communications i bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami

22 paź 2019

Podczas europejskich etapów World Surf League, dzięki markom Jeep® i Mopar®, personalizacja odgrywa główną rolę.

W październiku br., mistrzowie World Surf League (WSL) pojawią się w Europie, aby zmierzyć się ze sobą podczas emocjonujących etapów Mistrzostw rozgrywanych we Francji i Portugalii. Pierwsza impreza odbyła się w Hossegor (Francja), od 3 do 13 października przy okazji „Quiksilver Pro France", następna w Peniche (Portugalia) w ramach „MEO Rip Curl Pro Portugal" ma miejsce od 16 do 28 października.

Podczas europejskich etapów World Surf League, dzięki markom Jeep® i Mopar®, personalizacja odgrywa główną rolę.
  • Marki Jeep® i Mopar® łączą siły podczas europejskich etapów World Surf League (WSL) Championship Tour we Francji (Hossegor, 3-13 października) i w Portugalii (Peniche, 16-28 października).
  • Podobieństwo do świata surfingu wyraża się poprzez tę samą troskę i pasję poświęcone indywidualizowaniu zarówno swojej deski surfingowej, jak i swojego SUV-a.
  • Atelier „Mopar Garage" to ośrodek zajmujący się personalizacją by Mopar, który prezentuje specjalne kreacje artystyczne wykonane na płetwach i deskach surfingowych.
  • Nowy Jeep Wrangler 1941 Mopar® będzie gwiazdą francuskiego i portugalskiego etapu WSL.

W październiku br., mistrzowie World Surf League (WSL) pojawią się w Europie, aby zmierzyć się ze sobą podczas emocjonujących etapów Mistrzostw rozgrywanych we Francji i Portugalii. Pierwsza impreza odbyła się w Hossegor (Francja), od 3 do 13 października przy okazji „Quiksilver Pro France", następna w Peniche (Portugalia) w ramach „MEO Rip Curl Pro Portugal" ma miejsce od 16 do 28 października.

Jeep® i Mopar® gwiazdami imprez.
Gwiazdą tych wydarzeń są Jeep® i Mopar®, marka FCA zajmująca się produktami i usługami posprzedażnymi dla samochodów Grupy, które podczas obydwu imprez prezentują szerokiej publiczności swoje podobieństwo do świata surfingu i świata personalizacji, który łączy zarówno surferów, jak i entuzjastów Jeepa. W świetle reflektorów podczas francuskiego i portugalskiego etapu Mistrzostw pojawia się nowy Jeep Wrangler 1941 designed by Mopar, reprezentujący pasję indywidualizacji i potrzebę wyrażania swojej osobowości poprzez wyróżniający się styl swojego samochodu, potwierdzając tym samym reputację Wranglera, jako najbardziej spersonalizowanego Jeepa na świecie.

Pasja do indywidualizacji.
By jeszcze bardziej podkreślić pasję i doświadczenie właścicieli SUV-ów Jeepa, jeśli chodzi  ich personalizację, w strefie wystawowej marki przygotowano specjalny kącik Mopar nazwany „Mopar Garage": prawdziwe atelier, w którym publiczność może podziwiać ekskluzywne deski surfingowe zindywidualizowane dekoracjami z oryginalnym wzorem stworzonymi przez artystów i surferów Anais Schmitt i Beatriz Neves specjalizujących się w kreacjach graficznych dla społeczności surfingu za pomocą farby w sprayu.
W ich pracy ogromne znaczenie odgrywa umiejętność obróbki, woskowania i utrzymania deski surfingowej w idealnym stanie. Ale również zdolność nadania osobistego charakteru, szczególnie płetwie, niezwykle ważnemu elementowi zwiększającemu stabilność i przyczepność deski surfingowej i pomagającemu surferom utrzymać prędkość i  ostro „ciąć" falę. Postawa, która w pełni odzwierciedla misję Mopar polegającą na personalizacji i utrzymaniu w doskonałym stanie swojego samochodu, wyrażoną w atelier Mopar Garage poprzez wykonywaną przez artystów na miejscu niezwykłą indywidualizację płetw i desek surfingowych.
W atelier można podziwiać również gamę kołpaków kół wykonanych przez  Mopar dla Wranglera i specjalny bagażnik na deskę surfingową. Ponadto, kolejnym potwierdzeniem podobieństwa do świata surfingu i więzi z jego entuzjastami jest oferta akcesoriów Mopar obejmująca także szereg specjalnych produktów przeznaczonych dla surferów, jak relingi dachowe, uchwyt do transportu desek surfingowych, dywaniki gumowe i matę ochronną do bagażnika umożliwiającą właścicielom Jeepa przewożenie mokrej odzieży lub sprzętu. Do gustu wszystkim entuzjastom outdooru przypadnie z pewnością namiot, dostępny w katalogu Mopar, z którego surferzy mogą korzystać na kempingu na plaży.

Jeep Wrangler 1941 designed by Mopar®.
W świetle reflektorów również nowy  Jeep Wrangler 1941 designed by Mopar®. Wrangler 1941 to model z napędem integralnym w specjalnej konfiguracji w 100% dopuszczonej do ruchu ulicznego i wyposażony w części Jeep Performance Parts podkreślające legendarne zdolności terenowe Jeepa Wranglera. Należą do nich: 2-calowy lift zawieszenia, specjalne progi ochronne, czarne listwy progowe, czarna pokrywa wlewu paliwa, maty podłogowe all-weather i „snorkel" (na zamówienie).
Konfigurację „hard" uzupełnia nadwozie „1941" przywołujące symboliczną datę dla marki Jeep, rok produkcji pierwszego modelu Willys, umieszczoną również na innych elementach samochodu, jak obręcze kół, gałka dźwigni zmiany biegów i stolik mocowany na wewnętrznej stronie klapy bagażnika. Model będzie dostępny od listopada br. dla dwu i czterodrzwiowej wersji Wrangler 2.2 diesel w wersjach wyposażenia Sport, Sahara i Rubicon.

Jeep i World Surf League: globalna współpraca.
Europejskie etapy prestiżowych mistrzostw WSL World Championship Tour stanowią jedynie niewielką część inicjatyw planowanych w ramach globalnej współpracy marki Jeep i World Surf League, opartej na wielu wspólnych wartościach,  jak: autentyczność, wolność, pasja i przygoda oraz wyróżniającym stylu życia wspólnym zarówno dla wszystkich surferów, jak i użytkowników samochodów Jeep i fanów, którzy zawsze są gotowi podążać za duchem przygody, czerpać przyjemność z jazdy swoimi samochodami i nie bać się stawiać czoła najbardziej ekstremalnym i trudnym terenom, tak jak surferzy rzucają wyzwanie siłom morza. Na mocy globalnej wieloletniej umowy, podpisanej w maju 2015 r. marka Jeep została pierwszym w historii wyłącznym partnerem motoryzacyjnym WSL Championship Tour.

Współpraca z WSL dodatkowo umacnia związki między marką Jeep a światem surfingu zainicjowane we Francji w 2010 roku, sponsorując imprezę Quiksilver i Roxy Pro France. Surfing doskonale odzwierciedla wartości Jeepa oraz ducha wolności, pasji i przygody, który wyróżnia wszystkie SUV-y legendarnej amerykańskiej marki. Poczucie idealnej jedności z naturą i przyrodą oraz chęć przekroczenia swoich możliwości: to właśnie urok surfingu będącego nie tylko dynamicznym sportem, ale także wyróżniającym się stylem życia. Markę Jeep łączy z fanami surfingu chęć życia pełnią życia i doświadczania emocji w sposób bardziej autentyczny i niezależny. Tak jak surfer, przecinając falę wykorzystuje swoje umiejętności, aby pokonać z żywioł morza, tak każdy samochód marki Jeep jest w stanie stawić czoła każdej przeszkodzie dzięki zastosowaniu technologii opracowanej w trakcie bez mała 80 lat jazdy w najbardziej ekstremalnych miejscach świata.

 

Pozostała zawartość

Zapisz się do newslettera.

ZAPISZ SIĘ TERAZ