02 czerwca 2017

Nowy Jeep® Compass 2017: nowy spot reklamowy „Recalculating” na antenie.

Nowy spot reklamowy Jeepa Compass „Recalculating" zadebiutuje na antenie podczas najważniejszego meczu piłki nożnej tego sezonu, który wyłoni tegorocznych mistrzów Champions League.

W sobotę, 3 czerwca br., setki milionów widzów na całym świecie obejrzą transmisję TV z meczu finałowego Ligi Mistrzów, w którym Juventus stawi czoła Realowi Madryd.

Marka Jeep towarzyszyła włoskiej drużynie Bianconeri w długiej drodze do finału i z tej okazji, zaprezentuje na najważniejszych rynkach europejskich, w tym w Polsce, nowy spot reklamowy „Recalculating", z udziałem nowego Jeepa Compassa.

Cyfrowa premiera reklamy odbędzie się 2 czerwca. Spot reklamowy pojawi się na antenie tuż przed premierą w lipcu br. nowego modelu w Salonach marki Jeep. Wtedy właśnie Klienci będą mogli poznać z bliska nowego Jeepa Compassa oferującego niezrównane połączenie legendarnych i najlepszych w swojej klasie właściwości terenowych, współczesnego i autentycznego wzornictwa Jeepa, doskonałej dynamiki na drodze, wolności jazdy w warunkach otwartej przestrzeni oraz pełnego zakresu zawansowanych przyjaznych użytkownikowi technologii łączności i bezpieczeństwa.

„Recalculating" to 60-sekundowy spot reklamowy, pokazujący kreatywne podejście do poleceń wydawanych przez damski głos nawigacji GPS, stosując je do podejmowania ważnych decyzji i trudnych wyzwań, z którymi spotykamy się w prawdziwym życiu, zamiast do wytyczania tras drogowych.  Bohaterowie są pokazani w ważnych momentach swojego życia, kiedy nagle zmieniają plany lub pokonują przeszkody, które pojawiły się na ich drodze - niezależnie czy chodzi o szanse zawodowe, czy wydarzenia z życia prywatnego. Życie jest nieprzewidywalne i często rzuca kłody pod nogi, które jednakże są szansą na wzmocnienie naszego ducha, określenie naszej tożsamości i rozwój poprzez podejmowanie nowych wyzwań i odkrywanie siebie na nowo. Niezależnie od miejsca przeznaczenia, nowy
Jeep Compass pomoże nam do niego dotrzeć, pokonując tysiące różnych, niezwykłych i ciągle zmieniających się dróg.

Kampania „Recalculating" stworzona na rynki europejskie, kieruje uwagę na nowego Jeepa Compassa, wchodzącego do niezwykle konkurencyjnego segmentu w klasie SUV-ów. Najważniejsze przesłanie, że codzienne życie może poprowadzić nas w nieoczekiwaną stronę, idealnie pasuje do wartości, jak wolność i duch przygody, które definiują markę Jeep i nowego Jeepa Compassa.

najnowsze filmy

wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj...

Od
Do
Szukaj

Zdjęcia


Pobierz

Zdjęcia powiązane


Załączniki


Linki