Zapisz się do newslettera

Zapisz się do newslettera Stellantis Communications i bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami

02 cze 2017

Nowy Jeep® Compass 2017: nowy spot reklamowy „Recalculating” na antenie.

Nowy spot reklamowy Jeepa Compass „Recalculating" zadebiutuje na antenie podczas najważniejszego meczu piłki nożnej tego sezonu, który wyłoni tegorocznych mistrzów Champions League.

Nowy spot reklamowy Jeepa Compass „Recalculating" zadebiutuje na antenie podczas najważniejszego meczu piłki nożnej tego sezonu, który wyłoni tegorocznych mistrzów Champions League.

W sobotę, 3 czerwca br., setki milionów widzów na całym świecie obejrzą transmisję TV z meczu finałowego Ligi Mistrzów, w którym Juventus stawi czoła Realowi Madryd.

Marka Jeep towarzyszyła włoskiej drużynie Bianconeri w długiej drodze do finału i z tej okazji, zaprezentuje na najważniejszych rynkach europejskich, w tym w Polsce, nowy spot reklamowy „Recalculating", z udziałem nowego Jeepa Compassa.

Cyfrowa premiera reklamy odbędzie się 2 czerwca. Spot reklamowy pojawi się na antenie tuż przed premierą w lipcu br. nowego modelu w Salonach marki Jeep. Wtedy właśnie Klienci będą mogli poznać z bliska nowego Jeepa Compassa oferującego niezrównane połączenie legendarnych i najlepszych w swojej klasie właściwości terenowych, współczesnego i autentycznego wzornictwa Jeepa, doskonałej dynamiki na drodze, wolności jazdy w warunkach otwartej przestrzeni oraz pełnego zakresu zawansowanych przyjaznych użytkownikowi technologii łączności i bezpieczeństwa.

„Recalculating" to 60-sekundowy spot reklamowy, pokazujący kreatywne podejście do poleceń wydawanych przez damski głos nawigacji GPS, stosując je do podejmowania ważnych decyzji i trudnych wyzwań, z którymi spotykamy się w prawdziwym życiu, zamiast do wytyczania tras drogowych.  Bohaterowie są pokazani w ważnych momentach swojego życia, kiedy nagle zmieniają plany lub pokonują przeszkody, które pojawiły się na ich drodze - niezależnie czy chodzi o szanse zawodowe, czy wydarzenia z życia prywatnego. Życie jest nieprzewidywalne i często rzuca kłody pod nogi, które jednakże są szansą na wzmocnienie naszego ducha, określenie naszej tożsamości i rozwój poprzez podejmowanie nowych wyzwań i odkrywanie siebie na nowo. Niezależnie od miejsca przeznaczenia, nowy
Jeep Compass pomoże nam do niego dotrzeć, pokonując tysiące różnych, niezwykłych i ciągle zmieniających się dróg.

Kampania „Recalculating" stworzona na rynki europejskie, kieruje uwagę na nowego Jeepa Compassa, wchodzącego do niezwykle konkurencyjnego segmentu w klasie SUV-ów. Najważniejsze przesłanie, że codzienne życie może poprowadzić nas w nieoczekiwaną stronę, idealnie pasuje do wartości, jak wolność i duch przygody, które definiują markę Jeep i nowego Jeepa Compassa.

Pozostała zawartość