Zapisz się do newslettera

Zapisz się do newslettera Stellantis Communications i bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami

03 kwi 2019

Mistrzowie World Surf League Filipe Toledo i Nikki Van Dijk dołączają do Jordy'ego Smitha i Malia Manuela w charakterze Ambasadorów marki Jeep®.

Mistrzowie World Surf League (WSL), Filipe Toledo i Nikki Van Dijk, dołączą do Jordy'ego Smitha i Malii Manuel jako Ambasadorzy marki Jeep®. Czterej sportowcy, którzy ucieleśniają ducha Jeepa dzięki pełnemu pasji dążeniu do odkrywania świata z ogromną energią i nieustraszonym entuzjazmem, będą wspierać współpracę Jeepa i WSL w sezonie 2019 roku. Marka Jeep pozostaje nadal oficjalnym i wyłącznym globalnym partnerem motoryzacyjnym WSL i wspiera surferów podczas prestiżowych zawodów WSL Championship Tour (CT) w kategorii mężczyzn i kobiet oraz jest partnerem w zakresie naming rights dla Programu Jeep Leader.

  • Czterech surferów World Surf League (WSL) weźmie udział w globalnej kampanii marketingowej będącej wynikiem współpracy między marką Jeep® a WSL i towarzyszącej Mistrzostwom Świata WSL w sezonie 2019, która obejmuje transmisje, materiały drukowane, kanały digital i social.
  • W nową inicjatywę społecznościową „Make A Wave" zaangażowani będą wszyscy czterej  sportowcy współpracujący z wyjątkowymi organizacjami, poświęcając swój czas i zasoby, wspierając lokalne społeczności
  • Podczas całej trasy Surferzy będą dzielić się treściami społecznościowymi na swoich kanałach Facebook i Instagram, w tym materiałem ukazującym co dzieje się „Za kulisami"
  • Sezon WSL rozpoczyna się oficjalnie 3 kwietnia zawodami Quiksilver Pro i Boost Mobile Pro Gold Coast w Gold Coast, Queensland, Australi
  • Marka Jeep pozostaje nadal oficjalnym i wyłącznym globalnym partnerem motoryzacyjnym WSL i wspiera surferów podczas prestiżowych zawodów WSL Championship Tour (CT) w kategorii mężczyzn i kobiet oraz jest partnerem w zakresie naming rights dla Programu Jeep Leader.
  • Umowa współpracy partnerskiej między marką Jeep a WSL została przedłużona do 2020 roku, kiedy to surfing zadebiutuje, jako dyscyplina olimpijska podczas Igrzysk Olimpijskich w Tokio.

Mistrzowie World Surf League (WSL), Filipe Toledo i Nikki Van Dijk, dołączą do Jordy'ego Smitha i Malii Manuel jako Ambasadorzy marki Jeep®. Czterej sportowcy, którzy ucieleśniają ducha Jeepa dzięki pełnemu pasji dążeniu do odkrywania świata z ogromną energią i nieustraszonym entuzjazmem, będą wspierać współpracę Jeepa i WSL w sezonie 2019 roku. Marka Jeep pozostaje nadal oficjalnym i wyłącznym globalnym partnerem motoryzacyjnym WSL i wspiera surferów podczas prestiżowych zawodów WSL Championship Tour (CT) w kategorii mężczyzn i kobiet oraz jest partnerem w zakresie naming rights dla Programu Jeep Leader.

Partnerska współpraca obejmują inicjatywę „Make A Wave". Każdy Ambasador marki Jeep będzie współpracował  z marką oraz z wybraną przez siebie organizacją, poświęcając swój czas i zasoby i wspierając lokalne społeczności.

„Jestem dumny z reprezentowania marki Jeep w 2019 roku" - powiedział Filipe Toledo. „Zawsze byłem wielkim fanem marki Jeep, zatem możliwość współpracy z tą marką jest naprawdę ekscytująca. Wartości wyrażane przez markę Jeep są zbieżne z moimi, ponieważ wspierają lokalne społeczności. Kiedy zaproponowałem współpracę z organizacją A Walk on Water, zajmującą się terapią surfingiem, która zapewnia terapię dzieciom o specjalnych potrzebach, pomysł wszystkim się spodobał. Wsparcie, udzielone mi oraz organizacji „A Walk on Water" było nieocenione ".

Cztery filmy przedstawiają Nikki Van Dijka i organizację partnerską Girl Guides Australia; Filipe Toledo i organizację A Walk On Water; Jordy Smith razem z Surfers Not Street Children; oraz Malię Manuel with Hawaii Community Foundation. „Make a Wave"  to inicjatywa, która za pośrednictwem mediów społecznościowych zachęca fanów do podejmowania działań i zmian w ramach swoich społeczności lokalnych, biorąc przykład ze swoich idoli. Wszystkie cztery filmy można obejrzeć tutaj.

Oprócz tego, posty na Facebooku i Instagramie będą na bieżąco opisywać poczynania w wodzie i na drodze obiecujących olimpijskich sportowców World Surf League.

Globalna współpraca marki Jeep i WSL została przedłużona do 2020 roku, kiedy to surfing zadebiutuje na światowej scenie podczas Igrzysk Olimpijskich w Tokio. W skutek ogłoszonej w maju 2015 roku współpracy, marka Jeep stała się pierwszym w historii ekskluzywnym partnerem motoryzacyjnym WSL i w ramach wieloletniej umowy współpraca ta została niedawno odnowiona.

Na cały rok zaplanowano wiele lokalnych inicjatyw, podczas których zaprezentowane zostaną samochody, które mają wspierać działania prowadzone w ramach WSL i, w których uczestniczyć będą fani zgromadzeni na plażach kolejnych etapów Championship Tour, jak również widzowie z całego świata. Marka Jeep zaprezentuje również całemu światu ofertę swoich produktów, korzystając z unikatowych, linearnych  usług medialnych oraz geotargetowania WSL.

Na Jeep.com/wsl (komputer) lub www.jeep.com/en/mobile/wsl (telefon komórkowy) można będzie znaleźć informacje o ostatnich wydarzeniach WSL, poznać na przykład klasyfikację Jeep Leaderboard oraz dowiedzieć się kto jest zdobywcą żółtej koszulki zakładanej przez lidera klasyfikacji.

Treści na temat surfowania obejmują interaktywny program zbliżających się imprez w ramach WSL Championship Tour oraz galerię zdjęć i filmów uwieczniających najważniejsze i najbardziej emocjonujące momenty imprezy.

Wydarzenia będą transmitowane na żywo na stronie WorldSurfLeague.com, za pośrednictwem aplikacji WSL i na Facebook.com/WSL.

Więcej informacji na temat globalnej współpracy dostępnych jest na WorldSurfLeague.com i Jeep.pl.

Ambasadorzy marki Jeep
Filipe Toledo
 podbił Tour, wygrywając od 2015 roku siedem turniejów CT. Toledo zajmuje obecnie 3. miejsce w klasyfikacji Tour Championship, a w 2019 roku chce zdobyć swój pierwszy tytuł World Surf League World.

Występujący po raz trzeci w roli ambasadora marki Jeep, Jordy Smith to jeden z najbardziej uznanych surferów oraz prawdziwa południowoafrykańska potęga Championship Tour.  Stanowiący nie lada zagrożenie dla konkurentów, dwukrotny zdobywca tytułu mistrza, Jordy był kapitanem World Team podczas Founders' Cup of Surfing 2018, które odbyło się na WSL Surf Ranch.

Występująca również po raz trzeci jako ambasadorka marki Jeep, Malia Manuel jest najmłodszą surferką, która w 2008 roku, w wieku zaledwie 14 lat wygrała U.S. Open surfingu. Hawajka znana jest ze swojego wdzięku, stylu i dużego zamiłowania do zabawy i przygody zarówno na wodzie, jak i poza nią.

Z kolei Nikki Van Dijk jest nową członkinią rodziny Jeepów i to jej pierwszy rok w roli ambasadora marki Jeep. Ta sympatyczna surferka zdobyła swoje pierwsze zwycięstwo w Tour Championship w Portugalii w 2017 roku.

Pozostała zawartość