Zapisz się do newslettera

Zapisz się do newslettera Stellantis Communications i bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami

24 maj 2017

Marka Jeep® i Juventus bohaterami nowej kampanii.

Fotograf Ari Marcopoulos uwiecznił piłkarzy drużyny Biało-Czarnych z Turynu zrazem z Jeepem Grand Cherokee Trailhawk w tle. Fotografie doskonale oddają wspólną cechą łączącą piłkarzy i Jeepa, jaką jest podejmowanie i pokonywanie najtrudniejszych wyzwań. Cechę, która jest zgodna z motto „Jedź, gdzie chcesz, i rób, co chcesz" („Go Anywhere, Do Anything"®).

Marka Jeep® i Juventus bohaterami nowej kampanii.

Fotograf Ari Marcopoulos uwiecznił piłkarzy drużyny Biało-Czarnych z Turynu zrazem z Jeepem Grand Cherokee Trailhawk w tle.
Fotografie doskonale oddają wspólną cechą łączącą piłkarzy i Jeepa, jaką jest  podejmowanie i pokonywanie najtrudniejszych wyzwań
. Cechę, która jest zgodna z motto „Jedź, gdzie chcesz, i rób, co chcesz" („Go Anywhere, Do Anything"®).

Autentyczność, pasja i umiejętność pokonywania wszelkich trudności i wyzwań stanowią podstawę udanej współpracy między Juventusem i marką Jeep®, oficjalnym sponsorem turyńskiego klubu piłkarskiego w ostatnich pięciu sezonach.
Te same wartości inspirowały także nową kampanię, przygotowaną wspólnie z fotografem Ari Marcopoulosem, jedną z najważniejszych postaci współczesnej sceny artystycznej.
Na planie zdjęciowym w samym sercu Turynu, rodzinnym mieście drużyny Bianco-Neri, Marcopoulos uwiecznił sześciu piłkarzy Juventusu razem z Jeepem Grand Cherokee Trailhawk w tle. Zdjęcia wykorzystują grę światła, ekspresję, kontrasty i ujęcia wykonane pod różnym kątem, aby wyraźnie uchwycić i śmiało podkreślić bardzo konkretny przekaz wyrażony przez poszczególne zdjęcia. Zarówno dla tego modelu Jeepa, jak i dla drużyny Juventusu przeszkody i trudności istnieją tylko po to, aby je pokonywać, a każdy przebyty kilometr, czy to na drodze, czy też na boisku, jest szansą na nową przygodę. Każde zwycięstwo jest bowiem początkiem jeszcze bardziej stymulującego i ekscytującego wyzwania.

Umiejętności techniczne Ari Marcopoulosa były niezbędne dla odpowiedniego przedstawienia tego przekazu: artysta słynie ze swojej wnikliwości reporterskiej, z fotografii ulicznej i niezwykłych portretów, które oddają w radosnym i spontanicznym duchu najbardziej intymne cechy osób, które znajdą się w jego obiektywie. W perspektywie Marcoupolosa widzimy prawdziwą codzienność, która nie potrzebuje wyjątkowych planów zdjęciowych dla wykonania niezwykłych fotografii. Podobnie jak Mistrzowie Juventusu, którym wystarczy piłka, aby zapisać chlubne karty w swojej historii, oraz SUV-y marki Jeep, którym wystarczą koła oparte na podłożu, aby rozpocząć podróż pełną przygód, czy to na drodze, czy po bezdrożach.

Konkretnym przykładem możliwości i terenowych SUV-ów marki Jeep jest z pewnością Jeep Grand Cherokee Trailhawk, bohater tej kampanii zdjęciowej.  Ta wersja ma nowe elementy estetyczne i bogate wyposażenie techniczne. Na zewnątrz wyróżniają się naklejka antyrefleksyjna umieszczona na masce silnika, płyty osłony podwozia i ekskluzywne opony Goodyear Adventure, idealne do jazdy terenowej o średnicy 18" ze wzmocnieniem z włókien Kevlar. Bogate wyposażenie obejmuje zawieszenie pneumatyczne Quadra-Lift, system Selec-Speed Control obejmujący podsystemy kontroli wjazdu i zjazdu oraz Quadra-Drive II wyposażony w tylny mechanizm różnicowy o elektronicznie ograniczanym poślizgu wewnętrznym, zapewniający najlepsze własności trakcyjne off-road wśród tego typu rozwiązań światowych, umożliwiając aktywny podział momentu obrotowego na obie osie pojazdu.

Pozostała zawartość

Zapisz się do newslettera.

ZAPISZ SIĘ TERAZ