06 marca 2018

Całkiem nowy Jeep® Wrangler.

  • Niekwestionowany mistrz jazdy terenowej, całkiem nowy Jeep® Wrangler oferuje największe zdolności w dotychczasowej historii oraz zapewnia najwyższy poziom komfortu i prowadzenia podczas codziennego użytkowania.
  • Oferuje dwa systemy napędu 4x4 koła typu „full-time" aktywowane na żądanie: Command-Trac i Rock-Trac, nowej generacji osie Dana, elektroniczne blokady przedniej i tylnej osi Tru-Lock, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Trac-Lok oraz elektroniczne rozłączany przedni stabilizator poprzeczny.
  • Nowoczesny design, w którym zachowano wszystkie autentyczne akcenty stylistyczne kultowego Wranglera, z kilkoma nowymi najlepszymi kombinacjami zapewniającymi większe poczucie wolności podczas jazdy z otwartą przestrzenią nad głową.
  • Dostępny w rejonie Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki (EMEA) od drugiej połowy 2018 r. w wersjach wyposażenia Sport, Sahara i Rubicon w konfiguracji 2-drzwiowej lub 4-drzwiowej. Modele Sahara mogą być wyposażone w ekskluzywny pakiet Overland.

Niekwestionowany mistrz jazdy terenowej oraz unikalny samochód do codziennej jazdy miejskiej, nowa generacja kultowego Jeepa Wranglera oferuje doskonały poziom komfortu oraz lepszą dynamikę jazdy. Całkiem nowy Jeep Wrangler jest jedynym w swoim rodzaju autem gotowym do napisania nowego, niespotykanego rozdziału w legendarnej historii marki Jeep, która rozpoczęła się w 1941 roku.

Widać wyraźnie, że kultowy Jeep Wrangler został całkowicie odnowiony, jednocześnie pozostając wiernym swej tradycji i zachowując legendarne zdolności do jazdy terenowej, prawdziwą stylizację Jeepa oraz zaawansowane funkcje technologiczne.

W wyniku tych działań to najbardziej „uzdolniony" w dotychczasowej historii Wrangler, dzięki niezrównanemu wyposażeniu technicznemu, w zależności od wersji wyposażenia, obejmującemu dwa zaawansowane systemy napędu 4x4 typu „full-time" aktywowane na żądanie Command-Trac i Rock-Trac wraz z elektronicznymi blokadami przedniej i tylnej osi Tru-Lock, mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu Trac-Lok oraz elektronicznie rozłączanym przedni stabilizatorem poprzeczny.

Nowy Jeep Wrangler radzi sobie doskonale, począwszy od najtrudniejszych warunków terenowych po najbardziej elitarne ulice miast. Jest całkiem nieograniczony i ma jeszcze bardziej nowoczesny design, który pozostaje wierny swemu oryginałowi jednocześnie łącząc w sobie większe poczucie wolności podczas jazdy z otwartą przestrzenią nad głową oraz zaawansowane funkcje technologiczne, jeśli chodzi o bezpieczeństwo i utrzymywanie łączności.
Jeep Wrangler czwartej generacji oferuje trzy różne poziomy wyposażenia: Sport, Sahara i Rubicon - wszystkie dostępne w konfiguracji 2-drzwiowej lub 4-drzwiowej, a także całkiem nowy pakiet Overland, wyłącznie w wersji Sahara, zapewniający bardziej ekskluzywny wygląd.
Całkiem nowy Jeep Wrangler pojawi się w salonach wystawowych Jeepa w regionie EMEA w drugiej połowie 2018 roku.

Ulepszone legendarne zdolności Jeep® 4x4 do jazdy, dokąd chcesz.
Jeep Wrangler, zaprojektowany, by pokonywać szlaki terenowe stanowiące największe wyzwania, to wynik ponad siedemdziesięciu pięciu lat sprawowania przywództwa w opracowywaniu układów napędu 4x4. Dostępny z dwoma systemami napędu 4x4: Command-Trac - w wersjach wyposażenia Sport i Sahara oraz Rock-Trac - w standardzie w konfiguracji wyposażenia Rubicon, to najmocniejszy i mający najwyższe zdolności do jazdy terenowej model. Oba układy zawierają nową 2-biegową skrzynię rozdzielczą Selec-Trac typu „full-time", która w sposób ciągły monitoruje i zarządza momentem obrotowym przesyłanym na przednie i tylne koła.

Jeśli chodzi o szczegóły, układ napędu na cztery koła Command-Trac obejmuje 2-biegową skrzynię rozdzielczą o przełożeniu reduktora 2,72:1 oraz przednimi i tylnymi osiami Dana nowej generacji.
Model Jeep Wrangler Rubicon cechują jeszcze lepsze właściwości terenowe. Rubicon jest wyposażony w system napędu 4x4 Rock-Trac z 2-biegową skrzynię rozdzielczą o przełożeniu reduktora 4,0:1, przednie i tylne osie Dana 44 nowej generacji przeznaczone do pracy w ciężkich warunkach oraz elektroniczne blokady przedniej i tylnej osi Tru-Lok, by móc pokonywać najbardziej ekstremalne szlaki terenowe.
Rubicon oferuje także wyższy poziom artykulacji oraz całkowity skok zawieszenia dzięki elektronicznie rozłączanemu stabilizatorowi poprzecznemu. Układ ten pozwala kierowcom na rozłączanie przedniego stabilizatora w celu zapewnienia dodatkowego skoku kół do przemierzania najtrudniejszych szlaków.
Dostępny tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Trac-Lok zapewnia dodatkowy moment obrotowy oraz przyczepność podczas jazdy po śliskich nawierzchniach i o niskiej przyczepności, jak piasek, błoto, śnieg czy lód.

Każdy Wrangler otrzymuje emblemat „Trail Rated" świadczący o jego legendarnych zdolnościach 4x4. Osiągi certyfikowane, jako „Trail Rated" to wynik szeregu ciężkich testów w zakresie: TRAKCJA, BRODZENIE, ZWROTNOSĆ, ARTYKULACJA ZAWIESZENIA oraz PRZEŚWIT.

Nowoczesny, autentyczny design Wranglera.
Całkiem nowy Jeep Wrangler został zbudowany zgodnie z estetyką muskularnego wyglądu, która jest natychmiast rozpoznawalna dzięki tradycyjnym akcentom stylistycznym Jeepa: począwszy od okrągłych reflektorów po siedmioszczelinowy grill; począwszy od trapezoidalnych nadkoli po widoczne zawiasy; od składanej przedniej szyby po sportowy pałąk; od wyjmowanych drzwi po konfiguracje do jazdy pod gołym niebem z twardym lub miękkim dachem.
Nowy design nadwozia Wranglera jest odważny i surowy, z szerokim rozstawem osi i obniżoną linią dachu. Większe okna mają zapewniać lepszą widoczność na zewnątrz, szczególnie podczas podróży po ekstremalnych szlakach. 

Zespół projektantów Jeepa nadał legendarnemu siedmioszczelinowemu grillowi bardziej nowoczesny wygląd, w którym obie zewnętrzne szczeliny grilla przecinają się z przednimi reflektorami, co jest wyrazem hołdu dla legendarnego modelu CJ. Górna część grilla w kształcie trapezu została delikatnie przesunięta do tylu w celu poprawienia właściwości aerodynamicznych. 

W wersjach wyposażenia Sahara i Rubicon, dostępne reflektory i LED-owe światła przeciwmgielne dają wyraźne białe światło i sprawiają, że Wranagler ma zdecydowanie wyróżniający go wygląd. Światła do jazdy dziennej tworzą teraz aureolę wokół zewnętrznego obwodu przednich reflektorów oraz standardowe LED-owe kierunkowskazy zostały umieszczone w przedniej części trapezoidalnych profili poszerzających nadkola. W tylnej części, tradycyjne kwadratowe tylne światła maja funkcję oświetlenia LED.

Jeep Wrangler to unikalny samochód dzięki kilku kombinacjom oferowanym jego użytkownikom, po to, by móc cieszyć się przygodami przeżywanymi podczas jazdy z otwartą przestrzenią nad głową. Dzięki różnym rozwiązaniom przedniej szyby i dachów model oferuje Klientom dokonanie wyboru spośród licznych możliwych konfiguracji. Całkiem nowy Jeep Wrangler, jako jedyny dostępny na rynku prawdziwy SUV z napędem 4x4 umożlwiający jazdę z w pełni otwartą przestrzenią nad głową, oferuje różne kombinacje dachów, aby zapewnić jeszcze większą wolność.
Nowy, łatwy w obsłudze, sterowany elektrycznie dach Sky One-Touch spełnia obietnicę Wranglera dotyczącą użyteczności i możliwości przeżywania przygód, umożliwiając pasażerom poprzez przyciśniecie przycisku pełne otwarcie dachu z płótna na całej długości samochodu.
Ponadto, w nowym Wranglerze dostępne są jeszcze dwie inne konfiguracje dachu: nowy miękki dach Sunrider oraz lżejszy, łatwy w obsłudze zdejmowany twardy dach Freedom Top składający się z trzech paneli.
W szczególności, ulepszono miękki dach Sunrider poprzez dodanie dwóch dodatkowych kabłąków w celu jego łatwiejszej obsługi. Ten nowy design pomaga wyciszyć hałas powodowany przez wiatr oraz umożliwia łatwiejsze uzyskanie dostępu do pozycji, w których dach jest całkowicie lub częściowo otwarty.
Modułowy twardy dach Freedom Top ma łatwą w obsłudze 3-częściową budowę. Ulepszono go, wprowadzając lżejsze panele Freedom oraz ulepszone zatrzaski umożliwiające szybsze zdejmowanie i zakładanie twardego dachu. Zależnie od wersji, dach Freedom Top jest dostępny albo w kolorze nadwozia, albo w kolorze czarnym.

Ekskluzywny pakiet Overland jest dostępny, aby zapewnić bardziej ekskluzywny wygląd wersji Sahara. W jego ramach oferuje się unikalne 18-calowe aluminiowe obręcze kół, grill w kolorze nadwozia z wlotami powietrza oraz obrysami przednich reflektorów w jasnym kolorze, twardą pokrywę koła zapasowego w kolorze nadwozia oraz logo Overland. Niepowtarzalne nadwozie w pakiecie Overland uzupełnia dedykowane wnętrze ze skórzaną tapicerką oraz LED-owe światła.

Nowe wnętrze oferujące komfort i funkcjonalność.
Poza stylową i komfortową kabiną, wnętrze nowego Jeepa Wranglera łączy w sobie autentyczny styl, wszechstronność, funkcjonalność oraz intuicyjną obsługę, dzięki  zastosowaniu wysokiej jakości materiałów i wykończenia. 

Inspirowana dziedzictwem modelu centralna konsola ma czystą, dopracowaną formę, którą uzupełnia poziomy design deski rozdzielczej i dedykowane wykończenie zależnie od wybranego modelu.  W modelu Sahara panel instrumentów otoczony jest miękką w dotyku powierzchnię z akcentującymi przeszyciami.
Pokryte winylem panele drzwi kierowcy i przedniego pasażera są miękkie w dotyku i mają wydłużone podłokietniki w celu zapewnienia większego komfortu podczas jazdy.

Jeep Wrangler zawsze wyróżniał się ze względu na funkcjonalność oraz zdolność do zapewniania Klientom możliwości czerpania radości z przygód bez żadnych przeszkód. Całkiem nowy Wrangler nie jest wyjątkiem w tym względzie i oferuje szereg inteligentnych rozwiązań, jeśli chodzi o schowki, wytrzymałe kieszenie z siatki ciągnące się wzdłuż całej długości drzwi, uchwyty na kubki i liczne miejsca, w których można przechowywać np. telefon.

Niezawodny design nadwozia na ramie sercem legendarnych zdolności Jeepa.
Dzięki designowi typu „body-on-frame", czyli nadwoziu zbudowanemu na ramie oraz znakomicie zaprojektowanemu pięciowahaczowemu układowi zawieszenia, Wrangler stanowi wzorzec, jeśli chodzi o zdolności do jazdy z napędem 4x4 z ulepszoną dynamiką podczas jazdy szosowej, bezpieczeństwo pasażera oraz bardziej komfortowe wrażenia z jazdy.
Wrangler nadal wykorzystuje sprawdzoną konfigurację pięciowahaczowego zawieszenia ze sprężynami śrubowymi. Przednie zawieszenie obejmuje drążek poprzeczny oraz cztery wzdłużne drążki, zaś pięciowahaczowe zawieszenie tylne ma dwa górne i dwa dolne drążki wzdłużne wykonane z kutej stali oraz poprzeczny drążek reakcyjny.

najnowsze filmy

wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj...

Od
Do
Szukaj

Zdjęcia


Pobierz

Zdjęcia powiązane


Załączniki