05 czerwca 2015

Jeep wkracza na murawę u boku Juventusu w najbardziej wyczekiwanym meczu tego roku

Marka jest Oficjalnym Sponsorem włoskich mistrzów trzeci rok z rzędu i będzie u boku Juventusu również podczas najważniejszego meczu 2015 roku. Wyprodukowany we Włoszech kompaktowy SUV Jeep Renegade będzie towarzyszyć fanom na drodze od Turynu po Berlin, podsycając oczekiwania i zamieniając barwy niemieckiej stolicy na czerń i biel. Kulminacja drogowej przygody w doskonałym duchu Jeepa będzie mieć miejsce w wielkim finale na Stadionie Olimpijskim.

Marka Jeep prezentuje cały szereg działań, aby towarzyszyć zespołowi i fanom aż do wielkiego finału w Berlinie. To będzie prawdziwa podróż z Jeepem Renegade, kompaktowym SUV-em cechującym się terenowym temperamentem, co nie jest przypadkowe, ponieważ droga, która wiedzie do najważniejszych osiągnięć nigdy nie jest łatwa, a posiadanie właściwego samochodu jest najistotniejsze. Niespodzianki miały miejsce już tego ranka, gdy czterech fanów Juventusu i użytkowników BlaBlaCar, z wiodącej na świecie społeczności długodystansowego taniego podróżowania „ridesharing", oniemieli widząc Jeepa Renegade w paski w stylu zebry czekającego na nich przed Stadionem Juventusu. Pierwszy Jeep wyprodukowany we Włoszech już wyruszył do Berlina. Fani będą podróżować razem i zostaną zaproszeni do udokumentowania swojej podróży dzieląc się zdjęciami i wrażeniami na Tweeterze. Historią ich podróży i doświadczeniem poprzedzającym mecz będziemy się dzielić w czasie rzeczywistym również za pośrednictwem oficjalnych kanałów Blablacar i Jeep-People za pomocą tagów #ceneandiamoaberlino, #roadtoberlin, #forzaj and #BlaBlaJeep.

Innowacyjne elementy projektowe i typowe dziedzictwo Jeepa: Renegade nie przemknie niezauważony ulicami Berlina. Flota 50 samochodów w paski w stylu zebry rozświetli najsłynniejsze miejsca w mieście i stanie się wyjątkową atrakcją dla przechodniów i tysięcy fanów, którzy tłumnie udadzą się do stolicy. Co więcej, za kierownicami niektórych z tych samochodów zasiądą członkowie amerykańskiego zespołu indie-rock, X Ambassadors, który skomponował i zaśpiewał utwór „Renegades", ścieżkę dźwiękową ostatniej kampanii komunikacyjnej poświęconej kompaktowemu SUV. Współpraca pomiędzy marką Jeep i zespołem X Ambassadors ma znaczenie symboliczne dla wartości dzielonych przez wszystkich tych, którzy wybierają Jeepa Renegade: niezależnych kochających muzykę młodych ludzi zamieszkujących stolicę, którzy wiodą aktywne życie społeczne i szukają przygód tam, gdzie to tylko możliwe. Berlin to idealne podium, a walka Juvetusu o zdobycie najbardziej upragnionej nagrody nie mogła mieć bardziej ekscytującego tła.
Zespół X Ambassadors będzie przemieszczać się przez stolicę rozdając trudne do zdobycia bilety na występ w iście „renegackim" stylu swoim fanom, fanom Juventusu i mieszkańcom Berlina: ich koncert odbędzie się na żywo w sobotę wieczorem, od godziny 18.00 do 19.00 -  na dachu słynnego miejsca w Kreuzberg, najmodniejszej dzielnicy w Berlinie. To będzie hołd dla Jeepa dla zdopingowania Juventusu przed meczem, który zostanie pokazany na wielkim ekranie po występie na żywo dla muzyki i fanów piłki nożnej.

Tysiące fanów przybędą do Berlina ze wszystkich stron świata. Czterech z nich, wszyscy użytkownicy BlaBlaCar, przyjadą do Berlina Jeepem Renegade w czarno-białe paski w stylu zebry, ale tylko jeden z nich będzie szedł o własnych nogach przez większość trasy. Nicolò De Marchi jest zatwardziałym fanem Juventusu i spełnia obietnicę, jaką złożył podczas półfinału: jeżeli jego drużyna wygra, to przejdzie trasę aż do Stadionu Olimpijskiego o własnych nogach. To była jego reakcja na tag Juventusu #SeAndiamoInFinale ('jeśli przejdziemy do finału'). Aby uhonorować dane przez niego słowo, klub postanowił podarować mu bilet na mecz, żeby wesprzeć go w jego zobowiązaniu, a Jeep dostarczył Renegade, który ma mu towarzyszyć przez Szwajcarię, Liechtenstein i Niemcy na łącznej trasie 1100 kilometrów w ośmiu odcinkach. Nicolò uzyska 20-kilometrową premię Renegade na każdy rok za jego zamiłowanie do Juventusu: w sumie 440 kilometrów.

Fani, którzy nie będą mogli uczestniczyć w zabawie w Berlinie mogą śledzić wszystkie działania Jeepa za pośrednictwem oficjalnych kanałów mediów społecznościowych Jeep-People i Jeep Italia, a podczas gry meczu Juventusu, dzięki partnerstwu z Twitterem, po raz pierwszy we Włoszech zespół ekspertów cyfrowych będzie zaangażowany w kreatywną kampanię marketingową w czasie rzeczywistym. Odwiedzajcie @JeepItalia i @Jeep_People aby przeczytać specjalne treści zamieszczane online w czasie rzeczywistym podczas rozgrywania meczu na arenie. Posty będą zamieszczane wraz z ilustracjami tworzonymi wyłącznie przez słynnego ilustratora Ale Giorginiego, który w sposób oryginalny i kreatywny zinterpretuje kulminacyjne momenty meczu, w tym także publiczność.

Juventus zostanie symbolicznie przywitany ze wszystkich stron świata dzięki wydarzeniu stworzonemu przez FCA dla jego pracowników. Za pośrednictwem komunikatu video, fani przekażą graczom w wielkim finale całe ciepło swojego entuzjazmu, śpiewając słynny hymn „Fino alla fine Forza Juventus" („Dalej, Juventusie, do celu"). Wideo z tego zdarzenia zostanie zamieszczone w sieci wewnętrznej Spółki i będzie dzielone na platformach sieciowych i platformach sieci społecznościowych Jeepa i Juventusu. Oprócz wykazania się ogromnym oddaniem piłce nożnej, fair-play w sporcie i wsparciu dla barw narodowych, jest to pierwsze takie przedsięwzięcie, w którym wszyscy pracownicy zostali zaproszeni do uczestniczenia w oryginalnym projekcie.

Wszystkie te działania wzmacniają silną więź z Juventusem, którego Jeep jest Oficjalnym Sponsorem już od trzech sezonów. Partnerstwo rozpoczęło się 12 lipca 2012 roku, gdy nowa oficjalna koszulka klubu została zaprezentowana na Stadionie Juventusu w Turynie. Logo Jeepa, marki stanowiącej dewizę przygody i która dzieli przeszłość autentyczności, pasji i zdolności do pokonywania wszelkich wyzwań, jest od tamtej pory dumnie prezentowane. Przede wszystkim jest to historia sukcesu: w tym sezonie Juventus zdobył tytuł Mistrza Włoch -  Serii A i zdobył Puchar Włoch, a Jeep wygrywa razem z nim. Marka zarejestrowała nieprzerwany wzrost przez ostatnich 18 miesięcy, a Renegade, pierwszy wyprodukowany we Włoszech Jeep, zyskał silną pozycję wśród dziesięciu najlepiej się sprzedających samochodów w Europie w swojej klasie.

najnowsze filmy

wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj...

Od
Do
Szukaj

Zdjęcia


Pobierz

Zdjęcia powiązane


Załączniki